PANTRY
FOOD BLOG

היי, אני מרין. צלמת אוכל ומוצר,
זאת הפינה שלי בא אני חולקחת את המתכונים הכי טעימים, כל מה שיש לי במזווה.
ככה אני אופה ומבשלת לי ממה שיש במזווה מבלי לזרוק.
אוהבת את כל מה שקשור לעולם האוכל, מוזמנים לעקוב, לטעום ולספר לי.

‘אוכלת את איטליה חלק ב

טוסקנה סן ג’ימיניאנו, סיינה- פשוט חופשה מושלמת!
כן, איטליה מדהימה לא משנה באיזו עיר תבקרו, יש בה מעין קסם משקר.
בטיול הזה אני ובן זוגי ניר החלטנו שאנחנו חייבים קצת טבע, לנשום קצר אוויר נקי ולחוות קצת שקט. שאתה חי בעיר אתה מגלה כמה ש”שקט” זה מצרך נדיר ויש כמיהה אדירה לחוות את ה”דבר” הזה שוב ושוב. אז נסענו לטייל בטוסקנה.

שכרנו רכב ופשוט נסענו בין השטחים הירוקים ונהנו מאוויר האווירה, בין לבין תכננו את הטיולים שלנו לימים הקרובים.
זכרונות יפים משנת 2017

San Gimignano
מטוסקנה עשינו כמה טיולים קצרים, אחד מהם היה לסן ג’ימיניאנו. עיירה קטנה וציורית שכדי לבקר בה ולא רק בגלל האוכל 😉

איזור הכיכר המרכזיתסן גימיניאנו

אם לא הספקתם לקנות מתנות למשפחה/ חברים, הגעתם למקום הנכון. כלי חרס ועץ בעבודת יד וכמובן, מעדניות שמציאות את סוגי גבינות ונקניקים שמיוצרים באיטליה.

Pigliapizza
בצהריים עצרנו למשלוש פיצה (הכי טעים שאכלנו עד כה באיטליה, ואכלנו פה ושם :)) גדול מבצק דק ופריך. בכל ביס ראינו את האפיפיור מול העיניים וחשבנו שאנחנו צריכים להתוודות על כל התענוגות שלנו עד כה :).
הפיצרייה ממוקמת כמה מטרים מהכיכר המרכזית, פשוט תלכו אחרי הריח.

Gelateria Dondoli
ולקינוח חייבים לעצור בגלידריה הזו, לא סתם יש כאן תור. זו הגלידה הכי טובה בעולם וכל פרס רשום על שמה.

המבחר מדהים בעיקר אפשר למצוא כאן טעמים מיוחדים כמו גלידה בטעם זעפרן וגבינת גורגונזולה.

אתר של הגלידריה הכי טעימה בסן ג’ימיניאנו. http://www.gelateriadondoli.com/

סיינה
אומרים שהעיר היא יריבתה ההיסטורית של פירנצה, אבל לא ראיתי דמיון רב. העיר מיוחדת בפני עצמה, בין חומותיה מסתתרים אוצרות אמנות ותרבות מרובים עם הקתדרלה וכנסיות רבות.
אם רוצים לבקר בה, כדי להקדיש לה יום שלם. פשוט ללכת לאיבוד בין הסימטאות הצרות ולהתרשם מהאומנות שסובבת אותה.

לאחר כמה שעות החלטנו שנאכל משהו קטן באחת המעדניות ואז ראינו את זה! לא התאפקנו 🙂 Aragostina, מאפה מסוג של בצק עלים ממולא בקרם ווניל (אל תשפטו אותנו, היינו רעבים!)

ופיצה.. La Picolla Ciaccineria

כחלק מהשיטוש ברחובות נתקלנו ממש במקרה בפיצריה קטנה.. נראה לנו טוב, אז נכנסנו. אין לי עוד הרבה מה להוסיף במקרה הזה.. פשוט טעים!
חפשו אותם http://lapiccolaciaccineria.altervista.org/

מכירים עוד מקומות טעימים?! הוסיפו בתגובות המלצות למקומות נוספים.